Politica de confidențialitate

Ultima actualizare: 01.12.2022

Protejarea datelor

Bine ati venit pe site-ul Iosefin residence (https://iosefinresidence.ro). Apreciem interesul dumneavoastra manifestat fata de unitatea noastra de cazare. Protectia datelor personale pe care ni le incredintati este o prioritate pentru noi si dorim sa va simtiti in siguranta si siguri cand vizitati site-ul nostru sau folositi ofertele noastre online.

Este important pentru noi sa fiti pe deplin informati cu privire la datele personale pe care le colectam atunci cand utilizati ofertele si serviciile noastre online si sunteti familiarizati cu modul in care le folosim.

Utilizând oricare dintre produsele sau serviciile noastre întelegeti si confirmati ca vom colecta si utiliza date cu caracter personal asa cum este descris mai jos.

DATELE PERSONALE PE CARE LE COLECTAM

Datele cu caracter personal furnizate cu consimtamântul dvs. sunt si vor fi colectate si prelucrate de noi exclusiv în scopurile pe care le vom prezenta în cele ce urmeaza.

Categoriile de date personale pe care le colectam sunt:

a)    numele si prenumele
b)    adresa de domiciliu
c)     serie si numar act de identitate
d)    cod numeric personal
e)    adresa de e-mail
f)      numarul de telefon
g)  informatii referitoare la rezervarea dumneavoastra: data de sosire si intrare, durata sejurului dumneavoastra, cerinte speciale
h)    recenzii si opinii referitoare la serviciile prestate în cadrul unitatii noastre de cazare. Atunci când postați comentarii, recenzii  sau întrebari pe platformele de socializare, se reține numele dvs. și orice date furnizați în acel comentariu/mesaj în scopul notificarii ulterioare cu privire la serviciile, produsele sau evenimentele organizate de noi.
i)      pozele realizate în cadrul unitatii noastre de cazare cu ocazia anumitor evenimente
j)      orice alte tipuri de informatii pe care alegeti sa ni le furnizati

Puteti alege oricând ce date personale doriti sa ne furnizati. Insa, necomunicarea anumitor informatii personale, in cazul in care temeiul solicitarii noastre este respectarea unei obligatii legale, obligatii contractuale sau obligatii necesare pentru incheierea unui contract,  determina incapacitatea noastra de a va procesa rezervarea. De exemplu, daca refuzati sa ne comunicati numele dumneavoastra, datele de identificare, durata sejurului, numar de telefon, adresa de e-mail nu vom putea procesa rezervarea dumneavoastra.

Datele colectate pot fi prelucrate în scopuri de interes legitm pentru a crea statistici care sa ne permita sa dezvoltam noi produse, sa aducem anumite ajustari, sa luam decizii de business mai bune sau sa îndeplinim asteptarile clientilor sau potentialilor clienti la standarde cât mai înalte.

De asemenea, camerele de supraveghere si alte masuri de securitate aflate pe proprietatea noastra pot capta sau înregistra imagini ale oaspetilor în locuri publice (cum ar fi intrarile in unitatea de cazare, holuri etc), precum si datele dvs. de localizare (prin imaginile surprinse de camerele de supraveghere).

Simpla accesare a site-ului nostru nu va conduce la colectarea datelor dvs. personale cu exceptia cazului în care dvs. introduceti de bunavoie anumite date (de exemplu rezervari online).

IN CE SCOP SI IN CE TEMEI PRELUCRAM DATELE DVS PERSONALE

Daca sunteti oaspetele nostru, prelucram datele dvs personale pentru a va rezerva un loc in cadrul unitatii noastre de cazare.
Potrivit normelor cu privire la accesul, evidenta si protectia turistilor in structuri de primire turistica, administratorii acestora sunt obligati sa asigure inscrierea tuturor turistilor in evidentele operative, la sosirea acestora, si completarea formularului Fisa de anuntare a sosirii si plecarii. Datele inscrise in fisa de anuntare a sosirii si plecarii se refera la nume, prenume, data nasterii, serie si nr. carte de identitate, locul nasterii, domiciliul, cetatenia, scopul calatoriei si perioada sederii in structura de cazare. Prelucram datele dvs. personale pentru înregistrarea/cazarea în cadrul unitatii noastre de cazare. In momentul cazarii, conform prevederilor legale în vigoare sunteti obligat la completarea fisei de anuntare a sosirii si plecarii.

Prelucram datele dvs. personale cu privire la feedback/ recenzii pentru a ne asigura ca ati avut o experienta placuta în unitatea noastra de cazare. Temeiul il constituie interesul nostru legitim de a îmbunatati constant serviciile pe care le oferim si de a oferi servicii cât mai potrivite si conforme cu standardele clientilor nostri.

Alte comunicari, prin e-mail, posta, telefon sau SMS vor fi facute pentru un motiv specific precum: pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra dumneavoastra, daca nu ati finalizat o rezervare online sau o cerere de oferta, pentru a va informa despre modalitatea în care au fost solutionate plângerile si/sau incidentele aparute pe perioada sederii dvs. Temeiul nostru il constituie interesul nostru legitim de a oferi servicii la cele mai înalte standarde prin solutionarea eventualelor cereri/plângeri si pentru a va asigura de întreaga noastra disponibilitate.

Pentru a asigura constant evolutia calitativa a serviciilor noastre, avem grija sa analizam fiecare plângere/sugestie din partea dvs., astfel ca întocmim rapoarte statistice pentru a identifica problemele, gradul de repetitivitate si pentru a gasi cele mai bune solutii pentru remedierea acestora. Ne bazam pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor dvs.

COLECTAREA DATELOR PERSONALE DE LA TERTI

Pentru a va oferi servicii de înalta calitate, este posibil sa colectam informatii despre dvs. de la partenerii nostri de afaceri si alte terte parti, dupa cum este prezentat în detaliu mai jos:

a) Parteneri de afaceri: cum ar fi agentiile de turism
b) site-uri sau aplicatii turistice

Va asiguram ca datele dvs. colectate de la terti vor fi prelucrate în aceleasi conditii ca si cum ar fi fost colectate direct de la dvs. De asemenea, nu vom colecta decât ceea ce este necesar îndeplinirii scopurilor noastre. In momentul în care va vom contacta pentru prima data, va vom aduce la cunostinta, în primul rând, sursa din care am obtinut datele dvs. personale.

FURNIZAREA DE CATRE DVS. A DATELOR PERSONALE ALE ALTOR PERSOANE FIZICE

In cazul in care ne puneti la dispozitie datele personale ale altor persoane fizice, va rugam sa obtineti acordul lor înainte de a ne furniza datele lor personale si sa le comunicati modalitatea în care acestea urmeaza a fi prelucrate, asa cum este descris în aceasta politica de confidentialitate.

CAT TIMP PASTRAM DATELE DVS PERSONALE?

Datele dvs. personale sunt pastrate pe toata perioada realizarii scopurilor detaliate în prezenta politica, daca o perioada mai lunga de timp de pastrare nu este necesara sau permisa de legea aplicabila (spre exemplu înregistrarile camerelor de supraveghere nu vor fi pastrate mai mult de 30 zile).

Revizuim constant necesitatea pastrarii datelor dvs. personale, iar în masura în care prelucrarea nu mai este necesara si nu exista obligativitatea impusa de lege de a pastra datele, vom distruge informatiile dvs. personale cât mai curând posibil si într-un mod în care sa nu mai poata fi recuperate sau reconstituite.

Daca informatiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod sigur, prin shredder, iar daca acestea sunt salvate pe suporturi electronice, vor fi sterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul ca informatiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.

CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRA

1. Dreptul de a va accesa, corecta si sterge datele:

Aveti dreptul sa:

  • ne cereti sa confirmam daca va procesam datele cu caracter personal
  • primiti informatii despre modul în care sunt prelucrate datele dumneavoastra
  • obtineti o copie a datelor dvs. cu caracter personal
  • ne solicitati sa actualizam sau sa corectam datele dvs. cu caracter personal
  • ne solicitati sa va stergem datele cu caracter personal în anumite circumstante

2. Dreptul de a obiecta la procesarea datelor:

Aveti dreptul sa solicitati ca Pensiunea Meridian sa înceteze procesarea datelelor dvs. cu caracter personal:

  • pentru activitati de marketing, inclusiv întocmirea de profiluri
  • în scopuri statistice
  • atunci când o astfel de prelucrare are ca scop derularea intereselor noastre legitime de afaceri, cu exceptia cazului în care suntem în masura sa
  • demonstram ca exista o cerinta legala pentru o astfel de procesare sau trebuie sa va procesam datele cu caracter personal pentru initierea, exercitarea sau
  • apararea împotriva unei actiuni în justitie

3. Dreptul de a restrictiona procesarea:

Aveti dreptul sa solicitati Pensiunii Meridian sa limiteze procesarea datelor dvs. cu caracter personal:

  • în timp ce unitatea noastra de cazare evalueaza sau este în curs de a raspunde unei solicitari din partea dvs. de a va actualiza sau corecta datele cu caracter personal
  • în cazul în care o astfel de procesare este ilegala si nu doriti ca Pensiunea Meridian sa va stearga datele
  • atunci când unitatea noastra de cazare nu mai are nevoie de astfel de date, dar doriti sa va pastram datele pentru stabilirea, exercitarea sau apararea împotriva unei reclamatii legale
  • în cazul în care ati depus o obiectie împotriva procesarii pe baza intereselor noastre legitime de afaceri, în asteptarea raspunsului nostru la aceasta solicitare
  • în cazul în care limitam prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal ca urmare a solicitarii dvs., va vom informa în prealabil de reluarea unui astfel de proces.

SC ECO TRUST SRL este operator de date cu caracter personal care desfăsoară activităţi de prelucrare a datelor personale.

Aceste activităţi specifice sunt reglementate prin următoarele acte normative:

  • Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protecţiei persoanelor, cu modificările si completările ulterioare;
  • Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, resedinţa si actele de identitate ale cetăţenilor români, aprobată prin Legea nr. 290/2005, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
  • Ordonanţa Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea si funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, cu modificările si completările ulterioare
  • Hotărârea Guvernului nr. 1.375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitară a dispoziţiilor legale privind evidenţa, domiciliul, resedinţa si actele de identitate ale cetăţenilor români;
  • Hotărârea Guvernului nr. 839/2006, privind forma si conţinutul actelor de identitate, ale autocolantului privind stabilirea resedinţei si ale cărţii de imobil;
  • Legea 227/2015 privind CODUL FISCAL,art.319 alin.(20);
  • ORDINUL MFP 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
  • HG nr.237/2001 pentru aprobarea normelor cu privire la accesul,evidenta si protectia turistilor in structuri de primire turistice;

În scopul realizării atribuţiilor si a obligaţiilor prevăzute de actele normative menţionate anterior, societatea noastră prelucrează prin mijloace automatizate si manuale următoarele categorii de date cu caracter personal: numele si prenumele, data și locul nașterii, adresa de domiciliu/reședinţă, codul numeric personal,seria și numărul actului de identitate, datele din pașaport, numarul de identificare a cardului bancar.

În ceea ce priveste datele prelucrate în vederea facturarii si a completarii fisei de anuntare a sosirii si plecarii turistilor,datele personale sunt furnizate de către persoana vizată cu ocazia platii avansului prin banca precum si la momentul cazarii in Iosefin Residence.

Refuzul comunicării datelor determină încălcarea dispoziţiilor legale privind evidenţa, domiciliul, resedinţa si actele de identitate ale cetăţenilor români si conduc în acelasi timp la imposibilitatea furnizării serviciilor publice către turisti.

Datele personale prelucrate sunt destinate utilizării de către ANAF si MAI pentru îndeplinirea atribuţiilor legale si pot fi comunicate, în condiţiile legii, următorilor destinatari: instituţiile/autorităţile cu atribuţii în domeniile:apărare, ordine publică, securitate naţională si justiţie, fiscal, la care se adaugă unele persoane juridice de drept privat si persoanele fizice, în condiţiile legii.

Datele cu caracter personal pot fi transferate în străinătate cu respectarea dispoziţiilor art.5, ale art. 29 si ale art. 30 din Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulaţie a acestor date, cu modificările si completările ulterioare. Datele transferate în străinătate pot avea ca scop:

  • constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în justiţie;
  • recuperarea creanţelor pe care autorităţile altor state le au faţă de cetăţeni români, identificarea mostenitorilor, stabilirea paternităţii, înmânarea unor documente, rezolvarea cererilor de asistenţă judiciară;
  • îndeplinirea procedurii privind obţinerea pensiei de întreţinere în străinătate, în vederea acţionării în justiţie, achitarea contravalorii spitalizării sau stabilirea pensiei de întreţinere;
  • identificarea părinţilor biologici ai unor persoane adoptate în străinătate;
  • citarea în proces de divorţ;

Prelucrarea datelor cu caracter personal se face în condiţii de securitate si numai pentru scopurile specificate, prin mijloace automatizate si manuale, cu respectarea următoarelor acte normative:

  • Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de ABROGARE a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor). Regulamentul (UE) 2016/679 ACTUALIZEAZA principiile stabilite încă de acum două decenii de Directiva 95/46/CE care își va înceta aplicabilitatea. Regulamentul General de Protecția Datelor a intrat în VIGOARE pe data de 25 mai 2016 și va fi de directă APLICABILITATE începând cu data de 25 mai 2018.
  • Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulaţie a acestor date, cu modificările si completările ulterioare;

În conformitate cu dispoziţiile art. 12-14 din Legea nr. 677/2001, cu modificările si completările ulterioare, SC ECO TRUST SRL asigură respectarea următoarelor drepturi ale persoanelor vizate:

  • dreptul la informare (art. 12). Acest drept presupune că operatorii care prelucrează date cu caracter personal au obligaţia de a informa persoanele ale căror date cu caracter personal le prelucrează, cu privire la:
    1. identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia;
    2. scopul în care se face prelucrarea datelor;
    3. destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor;

Această informare se face prin postarea informării la avizierul de la sediul SC ECO TRUST SRL si prin intermediului paginii de Internet www.iosefinresidence.ro.

  • dreptul de acces la datele personale proprii (art. 13). Acest drept presupune că orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la operator, la cerere și în mod gratuit, pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. La solicitarea persoanei vizate, operatorul este obligat, în situaţia în care prelucrează date cu caracter personal care privesc solicitantul, să comunice acestuia, împreună cu confirmarea, cel puţin următoarele:
    1. informaţii referitoare la scopurile prelucrării, categoriile de date avute în vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le sunt dezvăluite datele;
    2. comunicarea într-o formă inteligibilă a datelor care fac obiectul prelucrării, precum si a oricărei informaţii disponibile cu privire la originea datelor;
    3. informaţii asupra principiilor de funcţionare a mecanismului prin care se efectuează orice prelucrare automată a datelor care vizează persoana respectivă;
    4. informaţii privind existenţa dreptului de intervenţie asupra datelor si a dreptului de opoziţie, precum si condiţiile în care pot fi exercitate;
    5. informaţii asupra posibilităţii de a consulta registrul de evidenţă a prelucrărilor de date cu caracter personal, prevăzut la art. 24 din aceeași lege, de a înainta plângere către autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instanţei pentru atacarea deciziilor operatorului, în conformitate cu dispoziţiile prezentei legi.

Exercitarea acestui drept se poate realiza prin intermediul unei cereri scrise, datate si semnate, adresată ADMINISTRATORULUI SC ECO TRUST SRL

  • dreptul de interventie asupra datelor(art.14).Acest drept presupune ca orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator,la cerere si in mod gratuit:
    1. dupa caz,rectificarea,actualizarea,blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este efectuata conform legii,in special a datelor incomplete sau inexacte;
    2. dupa caz,transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este efectuata conform legii;
    3. notificarea către terţii cărora le-au fost dezvăluite datele a oricărei operaţiuni efectuate conform lit. a) sau b), dacă această notificare nu se dovedeste imposibilă sau nu presupune un efort disproporţionat faţă de interesul legitim care ar putea fi lezat;

Exercitarea acestui drept se poate realiza prin intermediul unei cereri scrise, datate si semnate, adresată ADMINISTRATORULUI SC ECO TRUST SRL. Modelul de cerere se găseste pe pagina de internet a societatii noastre, sau la sediul acesteia. Cererea va fi insoţită de o copie a actului de identitate al solicitantului, precum si de alte documente în sprijinul cererii de intervenţie.
Dreptul de opoziţie, prevăzut la art. 15 din lege, nu poate fi exercitat în cazul prelucrărilor efectuate de către societatea noastră, în condiţiile expuse anterior, întrucât datele cu caracter personal sunt prelucrate în temeiul unor prevederi legale exprese si, prin urmare, persoana vizată nu se poate opune la această prelucrare, după cum este prevăzut în art. 15 alin.(1). Dacă, totuși persoana vizată, apreciază că datele sale personale sunt prelucrate cu încălcarea prevederilor legale, aceasta poate formula o cerere de opoziție care se găseste pe pagina de internet a societatii noastre, sau la sediul acesteia.

Totodată, Legea nr. 677/2001, cu modificările si completările ulterioare, recunoaste si garantează următoarele drepturi ale persoanelor vizate:

  • dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17). Acest drept presupune că orice persoană are dreptul de a cere si de a obţine:
    1. retragerea sau anularea oricărei decizii care produce efecte juridice în privinţa sa, adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată prin mijloace automate, destinată să evalueze unele aspecte ale personalităţii sale, precum competenţa profesională, credibilitatea, comportamentul său ori alte asemenea aspecte;
    2. reevaluarea oricărei alte decizii luate în privinţa sa, care o afectează în mod semnificativ, dacă decizia a fost adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date care întruneste condiţiile prevăzute la lit. a).
  • dreptul de a se adresa justiţiei (art.18). Acest drept presupune că, fără a se aduce atingere posibilităţii de a se adresa cu plângere autorităţii de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justiţiei pentru apărarea oricăror drepturi garantate de Legea nr. 677/2001, cu modificările si completările ulterioare, care le-au fost încălcate.

LINKURI CATRE ALTE SITE-URI WEB

Site-ul nostru contine linkuri catre site-uri terte. Va rugam sa luati in considerare faptul ca nu ne asumam responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, pastrarea, partajarea sau dezvaluirea datelor sau informatiilor de catre astfel de terte parti. În cazul în care folositi sau furnizati informatii pe site-urile tertilor, se aplica termenii si politica de confidentialitate a site-urilor respective. Va sfatuim sa cititi politica de confidentialitate a site-urilor pe care le vizitati înainte de a transmite date personale.

ÎNTREBARI SAU RECLAMATII

Daca aveti întrebari sau preocupari legate de prelucrarea datelor dvs. personale sunteti binevenit sa ne contactati prin e-mail la adresa: office@iosefinresidence.ro iar noi va vom raspunde în cel mult 30 de zile de la primirea cererii sau ne puteti contacta la 0040.755.445.544 .

În masura în care nu sunteti multumit de modalitatea în care v-a fost solutionata cererea, puteti depune o reclamatie la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

Va multumim!